ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Var nere i stallet en kort stund

2011-05-11 21:52:23 / 1 kommentarer ..


tog en paus i pluggandet och åkte ner till stallet. Kollade till Smirre. Gav honom loppfröna och masserade honom lite och sådant. Idag ängnade jag ca 1 h åt rycktstenen. Lite av hans lurviga vinterpäls är borta nu iaf. Men gud vad mycket päls han har! Jag har i snart 4 veckor en timme om dagen (mindre vissa dagar) försökt få bort hans vinterpäls med rycktstenen. Syns ju nästan ingen skillnad känns det som.
Aja, får hoppas att han har tappat all snart. Hans små lurviga framben är inte lika lurviga längre, nu är dom faktist riktigt fina he.
Idag tog jag lite tid åt allt möjligt faktist. Hade god tid på mej i stallet så jag smörjde hans gjordar och träns. Snyggade till hans ben med trimsaxen. borstade ur han BoT,städa lite i hans korg och bland hans mat. Sopade hela stallet + sadelkammaren. Och så la jag fram det orange-schabraket + bootsen + benskydden som jag ska ha imrn hehe ^^
Duktigt va ? :D



Gryyymt snygg kmr han vara imrn! :D

Kommentarer
elin

vart har du köpt bootsen? hemsida? :)

2011-05-12 21:10:16
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!