ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Varför D-ponny och inte C-ponny ?

2011-05-18 21:48:19 / 1 kommentarer ..


Det är väldigt många irl och här på bloggen som undrat varför jag köpte en d-ponny efter att vi fick ta bort Puff. Jag är ju trottsallt väldigt liten ;)

Men svaret är ganska enkelt. Jag vill aldrig uppleva den där känslan när jag skiljdes från Puff. Därför ville jag ha en d-ponny som jag med säkerhet vet att jag inte kommer växa ur.
Och ja jag är liten och jag skulle kunna rida b-ponny det här året med. Kanske inte så små ponnysar som Puff, men en maxad b skulle jag kunne rida. Dock skulle jag vara en aningens förstor.
Vi kollade ju faktist på ngn c-ponny men det var d vi letade mest efter. Sen kan man ju alltid klassa upp en d till storhäst när jag fyllt 18. Inte för att jag tänker tävla Smirre som storhäst, men om det inte skulle gå och sälja honom när den tiden är kommen (usch, hemsk tanke :( <3) så kan jag alltid tävla honom som storhäst undertiden. ^^

Haha, ibörjan var jag ju helt mini på Smirre. Men nu har jag faktist växt i honom!

HAHA kolla bara xD :


Kommentarer

Hej! Nu har jag dragit igång en tävling här på bloggen :) Här har du en direkt länk till inlägget som handlar om tävlingen :)

http://kindofscofield.blogg.se/2011/may/drar-nu-igang-en-tavling-d.html

/Cornelia

2011-05-19 10:45:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!