ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Två fina hästar idag!

2011-10-03 21:26:40 / 0 kommentarer ..


Mockade först när jag kom ner och hämtade sen in båda. Smirre fick sej en tur i skogen, allra mest skritt, lite trav och så en mini mini galopp. Haha, kunde inte låta bli ;) Han var pigg och frammåt idag!
Cactus red jag ute på parkeringen (det är bra underlag där). Jobbade henne mycet igår lösgörane och det märktes för hon var SUPERFIN idag! Hon är en jätterolig ponny verkligen att jobba när man väl fått loss henne.
Chillade i stallet sen och fixade sen. Nu står dom båda med sina Back On Trackskydd på sej och myser i stallet.

Btw, måste bara få säga haha. Fick veta två provresultat idag. Fick B i franskan (muntligt prov var det) och A i SOn. Vart nog mest glad över Franskan faktist haha!


Bild från Juni (:

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!