ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

2. När & varför jag började rida

2011-09-20 17:06:00 / 0 kommentarer ..


Ja, när jag var 5 år kanske så började jag på en hästskötarkurs på ponnytravet. borstade på hästar och fick väl skritta dom ibland. Ingen aning om, ärligt talat, varför jag började rida från början. Mamma har ju alltid hållit på med hästar, men tog en paus när jag föddes. så jag tror jag började "bara för att". Höll på med ganska mycket på den tiden - fotboll, simmning, scouterna, judo, dans, sjöng tom tror jag haha! så tror jag började med ridning för att testa på det också. Sen slutade jag med det, gick väl kanske två terminer ? Men så köpte mamma Nasi, så började jag rida på han istället och sen fick jag börja på ridskola.
Nu skulle jag aldrig kunna tänka mej ett liv utan hästar. Tomt skulle det kännas. Har lixom ingen aning om vad man skulle göra ... ?



jag på Nasi (:

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!