ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

idag

2011-09-19 20:58:48 / 3 kommentarer ..


pluggade när jag kom hem i två timmar!! prov imrn ju. blä för det, för jag fattar ändå ingenting!
I stallet gick jag först på en prommis med Smirre tillsammans med Amanda och Cactus. Vi var ute i kanske 1 h ? Pratade myyycket om en sak, som ni kommer få reda på sen, nyfikna nu va ? ;) Ni borde iaf vara det haha!

mockade sen och sånt. chillade typ, när jag kom hem ängnade jag lite tid åt att redigera bilder, och nu åt att plugga ännu mer ...




Jag och Mandis idag på promenaden. Alltid lika seriösa...

Kommentarer
Anonym

Hur har det gått för Smirre, när Joshua nu är såld?? :)

2011-09-20 14:46:20

Jo, Cactus flyttade ju in på direkten. Tror inte att han har kommit på än att Joshua har flyttat. hade vi flyttat in en valack hade han nog märkt det, men eftersom att han är galen i ston så har han flutt upp med att få nosa på Cactus ;)

Men han är ju en typ av "ensamvarg" i flocken och det har han alltid varit, Joshua är ju den enda bästis Smirre haft som jag vet om :)

2011-09-20 16:20:30
Anonym

ok, vad bra :)

2011-09-20 19:39:18
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!