ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Lyckad tävlingsdag!

2011-09-18 21:20:37 / 1 kommentarer ..


Kommit hem nyss efter en låååååång men lyckad tävlingsdag. Smirren har skött sej på allra bästa sätt!

Jag red sist i laget, alla i mitt lag fick lite otur. Kan säga typ såhär, hästar som domaren gillade gillade hon väldigt mycket, och dom hon inte gillade, dömde hon ner rejält. hon gillade hästar som är typ som Smirre i kroppen och i rörelsemönster.

LB:1 Lag div II. 72,41% Vinst.
Han ändes sådär på framridningen, men inne på banan kändes han kanon! Han hade lite action i bakbenen och tuffade på så bra! I slutet dog han lite, men jag är supernöjd! känslan var jättebra! Först fick vi procenten 69%. Vart jättemissnöjd med det då det kändes sååå mycket bättre. men så kontrollräknade vi och såg att jag hade fått förlite poäng. Hade mestadels 8;or och 7;or, men skritten drar ju ner. fick dessutom en 9;a på sista halten! Underbart! (:

Laget slutade på en fjärdeplats av tre placerade. Vi hade poängen 246, dom som kom trea hade 247 ... Gaaaanska surt kan jag säga. men jättebra av laget, nästa helg. Då kommer vi igen!

LA:1 66,83% Vinst.
han var lite seg. Men en helt okej ritt, har gjor myyyyycket sämre, men ändå mycket bättre. Ryggningen gick jättedåligt. Glömde bort att rida där, vi brukar kunna få 8;or på det, men nu fick vi en 4;a. Lite småmissar sådär, men annars en bra ritt!
Domaren kom och pratade med oss på prisutdelningen sen också. Hon sa att vi var jättefina och att Smirre var en väldigt fin ponny! vi hade kommit lång men att hon såg en väldigt stor utvecklingspotential. och att det var jättebra eftersom att vi var duktiga redan nu, eller nått sånt sa hon. Iaf att Smirre kommmer komma långt och sånt där. Tycker det är jättekul när domaren kommer fram efter ritten på prisutdelningen och pratar med en.




Kommentarer

Väldigt vacker häst :D

2011-09-19 11:57:30
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!