ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hiss/Diss - tävling i Rättvik

2011-09-25 10:23:16 / 0 kommentarer ..


Hiss -
*Grymt fin anläggning! STOOORT fint ridhus med jättebra underlag, stor utebana - även den med bra underlag. Allt var jättevälskött och anläggningen var verkligen grymt fin!
*Allt flöt på under tävlingen. Dom räknade fel på kofficienter på ganska många program men det ändrade dom på snabbt och det blev inget fel/"hackigt" pga av felräkningen som det offtast blir.
*Jättefina priser! Stora rosetter, bra hderspriser osv.
*Bra klasser. (LA:1,Lag03,LA:4). Oftast brukar klasserna vara A1,AP1 och FEI. Det är grymt stort hopp mellan alla dessa klasser!
*Bra mat i Cafeterian. fanns mycket att välja på + att dom hade en affär där man kunde handla saker i Cafeterian!

Diss -
... serriöst så kommer jag inte på någonting haha!

Satt aah, ni fattar väl kanske att jag lätt hissar Rättviks tävlingar ? ;) Kan rekomendera er att åka dit, var värt det kan jag säga!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!