ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Bus Smirre xD

2010-08-26 21:01:32 / 2 kommentarer ..


Hoppträning idag, och de gick bra ;) När vi skulle skritta bort till Lervik så fick han nått för sej haha, han börja bocka som en galning xD Ja satt kvar iaf x) Mamma trodde att de berode på att han vilat 2 dagar irad ^^
Sen på hoppspecialen gick han jättefint på uppvärminingen, sen när vi skulle börja hoppa blev han nog lite förvånad, men de gick, och ja gud va han tyckte att det var kul xD fick typ världens brall efter hindren, sen ngr språng senare gick han mkt bättre och var som vanligt :) han hoppa jättefint, men stort ;p hoppa typ 130 på ett 60 hinder x''D Aja, en duktig polle, dock överpigg (A) Nu kommer de säkert gå åt h på söndag (a)



Längtar iaf till söndag endå (:<3

Smirre är bäst iaf <3

Kommentarer
Mathilda den bästa ;)

Jag kanske skulle ridit på lite mer i onsdags? , men du sa faktist skritt+trav ;D Det går säkert super på söndag ^^,

2010-08-26 21:14:47

Nej, de var jättebra de du gjorde, ja sa ju att du skulle rida så. Hoppades på att han skulle vara pigg till träningen, dock fick jag en väldigt pigg häst xD men de var jättebra! :)

2010-08-26 21:22:02
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!