ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Städdag och kräftdag ;))

2010-08-21 22:59:28 / 2 kommentarer ..


Idag var det städdag i stallet, och de behövdes kan man säga ;) Men efter att vi städat så red jag, och Smirris var supersnäll :D galopperade ganska mkt efter som att han har blivit en liten tjockis, och han behöver gå ner lite innan vi börjar hoppträna ;p
Aah, de var lite kortfattat av min 7 timmars långa dag i stallet x)

Och sen åt vi kräftor på kvällen :D Godaste jag vet typ ^^ Okej, inte de godaste jag vet, men gott äre iaf, ngn mer som tycker de? ;D



Inte riktigt såna kräftor som vi åt dååå, meeeen ;D

Kommentarer
Lollo

Kräftor är gott, tkr ja med ;)

2010-08-21 23:54:19

ja gillar också kräftor (A)<3

2010-08-22 10:04:14
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!