ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

bloggtorka :(

2010-12-26 22:18:18 / 4 kommentarer ..


Har brist på ideér om vad jag ska skriva om. Så nu får ni hjälpa mej.
Nu får säga precis de ni tkr jag ska skriva om!
Tex :
Skriva om Lervik ?
Mer Hissar och Dissar ?
Frågestund ?
Vill ni veta mer om Smirre ?
Hur jag tänker innan/på tävlingar ?

Kom igen nu och ge lite tips, annars blir ju bloggen tråkig :(
Har haft över 60 läsare både i förrgår, igår och idag. Vad kostar en kommentar? Inget, nejuste ;)
Så skriv nu!


Kommentarer
Anonym

Allt det där som du nämnde skulle vaa jätte roligt att läsa om! :D

2010-12-26 22:40:43
Stefan "Jumpmaster" Higgins

Irma!



Jag har ett par fundamentala förslag på vad bloggen ska handla om:



1) Föl eller ponny? Både du, jag och din far vet att det inte är någon skillnad mellan dessa benämningar. Men hur ska vi få den breda massan at ta till sig detta? Senast i veckan gick jag en hård kamp med en sk "Hästtjej" som slutligen sparkade mig på smalbenet när jag förtäljde det självklara…föl och ponny är samma sak!

2) Hugo Simon – Brun eller vit? Detta är något för hästsportens ”Cold-Case-grupp” att utreda. Som jag minns det ändrade hästen färg år från år beträffande hans uppträdande i Scandinavium. Vissa rättshaverister säger att Hugo Simon var ryttaren men åt de påståendena skrattar vi, eller hur…?

3) Hur dumma är hästar? Som vi alla vet går våra idoler cowboysen in på saloonen för att ta sig en välförtjänt whiskey (blandsaft…därav stavningen Thomas). Innan de går in ”binder” de sina hästar runt pålen… genom att linda tampen ett par varv. Jag tycker bloggen ska fokusera på frågan: Hur dumma är hästar?



Vill du ha fler förslag... eller stänga av mig på livstid...hör av dig!'



/Stefan

2010-12-27 00:00:00
S

Skriv gärna lite mer om Smirre:D¨

Du kan också skriva om hur du rider dagen innan och efter tävling;D

2010-12-27 10:55:21
Oskar

Vad roligt att du har en blogg! Nu har du iaf fått en läsare från Trosa oxå!



Misstänker även att Ulrika kommer börja följa dig, hästtokig som hon är!



Mvh Oskar

2010-12-28 19:53:26
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!