ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Nytt

2010-12-25 22:19:30 / 0 kommentarer ..


beställde ju 2 st Buccas täcken på Valboridsport i Höstas. Utetäcket kom nästan på engång, Och igår kom de andra täcket haha x] Men men, de är iaf ett jättebra täcke som han har som stalltäcke, så lägger vi på utetäcket +hals på vid utgång nu näär de är ca 20- . De är stay-Dray foder i båda täckena så han behöver aldrig vara blöt haha ;)


(dålig bild)
Typ ett sånt här täcke vare vi fick igår då.


Tkr att Bucastäckena är dom bästa vi haft. 
De är bra passform, snygga, tåliga, Bra kvalite, sköna... Listan kan bli hur lång som helst. Jag kan inte komma på ngt dålig med dom.
Så om ngn ska köpa ett nytt täcke så köp  .

Fler som har ngt från Bucas ? :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!