ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

steeeek :D

2010-07-05 13:26:56 / 1 kommentarer ..


Kass uppdatering som vanligt (a)
hoppade med min bäbis igår :) hoppade först kombination, trava fram till ett kryss 30 cm, sen ett galoppsprång fram till en oxer :) sen ändrade vi till en 3 studs. han hoppade g bra, men han är VÄLDIGT orutinerad i hoppningen så ibland kom vi lite fel, men ponnyn var snäll och hoppa iaf :D vi hoppade inte nå högt alls, max 75, men jag skulle mest känna hur han var och hoppa och så... och han är underbar!! men liiiiiiite skillnad mot Puff om man säger så ;) men som sagt han är ju väldigt outbildad i hoppningen. så jag tyckte att de gick bra! Mathilda tog kort, lägger ut dom sen om de blev ngr bra (aa)

Nu sitter jag iaf ute i solen :D de har ju varit hur varmt som helst nu i helgen! :o
Och igår anmälde vi mej och Smirre till Dressyren i Borlänge, så nu taggar vi för fullt!
 bäbis <3


Kommentarer

sv; hihi tack ^^ <3

2010-07-15 11:22:21
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!