ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Sista omg i Div II idag !

2010-10-24 22:49:59 / 4 kommentarer ..


Nu kommer lite resultat mm för er som vill veta :)

LC:1
72,22% Och vinst! Ritten var helt okej, har gjort mkt bättre, men samtidigt mkt sämre satt ;) Vi skrittade fram ganska länge, men sen när vi trava osv så red vi i kke 5-10 min haha ? xD
Men han kändes bra, dock inte superbra :) Fick inga missar elr ngt liknade heller. Nöjd !

LB:1
67,93% och de blev en andra plats! Red fram betydligt mkt längre denna gång och han gick mkt mkt bättre än i första klassen. Fast de dära lilla exta fattades :/ Han gick jättebra och de kändes bra, men han hade inte riktigt bra med energi, fast han var hyyyyyper på frammridningen x) Men men, ändå helt nöjd :)

Och Laget kom trea! Så de blev tre rosetter med hem :)

Han var jätteduktig under hela tävlingen, verkligen jättesnäll :D
Duktig Smirre <3


SJUNDE RAKA VINSTEN IDAG :D


Inte världens bästa bild kke, men de var den ända med alla rosetterna iaf ^^

Kommentarer
Julia

Du åker ju iaf aldrig hem utan en vins;), vilket är bra! Och du, LBn var bra du skulle ha högre poäng, de såg mkt bättre ut än 67%:)

2010-10-25 16:11:06

GRATTIS Irma ! :D

2010-10-25 16:46:07
viktoria

Men sällan xD Du måste ju låta dom andra vinna ibland Irma! xD

GRATTIS :D

2010-10-25 20:25:33

Grattis!

2010-10-25 20:27:46
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!