ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

"Debutträning" för Hanchen!

2010-09-24 20:37:30 / 1 kommentarer ..


Ja , som jag skrev i förra inlägget elr när de var så skulle jag ju träna för Hanchen idag :)
Och han gick jättebra! Fick verkligen till formen och skänkelvikningarna. Sen red vi ju lite annat förstås, som serpentiner i galopp osv :) Nemen jag kände verkligen att jag fick till de! haha, vi ed bara i en halvtimme, men gud va jobbigt de var xD ja kommer verkligen ha träningsverk imorron kan man säga xP
Och imorron är de träningen igen , Hur ska jag klara .... ?
Här är iaf Hanchens hemsida eller va de är : http://www.djrk.se/hanshen_ressle.htm

Om ni var nyfikna på vem hon var och så ;)


                                                             Men nu är de dags för

                                                         

Kommentarer
Lolllllloo :D

Hon verka bra! :)

2010-09-25 09:42:52
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!