ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dyon träns

2011-04-24 14:35:00 / 1 kommentarer ..


Dyon har ju gjort många träns. Och det här tränset är väl kanske inte sådär jättenytt, har funnits ganska länge. Fast det är inte förrens nu som de har blivit populär.


Funktionen med där här tränset är väl att den inte ska ligge på nacken och trycka på ngn/ngr känsliga nerver ... ? Det är vad jag har hört iaf.
Tanken är god, men tränset är ju inte särsklit snyggt ... Om jag ska vara helt ärlig är den riktigt ful.

Roffe använder ju det här tränset. vilket han säkert gör av anledningen att den inte ska trycka, men på den här bilden ligger den ju och trycker som vilket annat träns som hellst ?
Då är det ju onödigt att lägga ut så mycket pengar på ett träns som inte fungerar som det ska, och som dessutom är fult .. ;)



Dyon tränset får en diss av mej. Om den hade fungerat som den ska och inte bli så där som på bilden hade jag nog kanske kunnat köpa det. Hästens välbefinnande går ju före snyggheten.


Kommentarer
Lovis

ett önskemål är bilder och filmer när du rider Joshua? Skulle vara jätte kul och se :D

Har du ingen film sen när du dressyrtävlade han? <3

BÄSTA BLOGGEN!!!!!!!!!!

2011-04-24 20:09:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!