ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hiss/Diss med tävlingen

2011-04-02 22:38:33 / 1 kommentarer ..


Hiss :
*Fina priser

*Stort fint ridhus

*Tävlingen flöt på hela tiden och det vart aldrig något krångel

*rolig speaker, haha, hon stog däruppe och pratade med oss (medans hon pratade i micken) som var på prisutdelningen. Typ, "ja den här fjordingen är en duktig fjodring och jag tror att dom ska vara med på fjord-sm iår!" och " Irma är från Gävle, på sin jättefina häst Smirnoff"

*Trevliga funktionärer som verkligen ville att dom som tävlade skulle få det lätt försej. Tex så glömmde dom säga vad vi fick för % först , vi hörde bara att jag låg 2:a. Och så frågade en funktionär om vi höra och så "nej jag hörde bara att jag låg 2:a", så ringde dom upp till seketariatet och frågade så vi skulle få veta. Jättetrevliga som gjorde det hela roligare att tävla!

Diss :
*Kass musik! Spelade låtar som man spelar när man behöver sommna typ.

* Lite krångligt att ta sej till ridhuset och transportrna. Man fick ta en stoooor omväg.

* JÄTTElerigt och blött! Serröst , vi skrittade förbi en pool nästan! Jag skojjar inte, det var typ 10 m bred och
minst 5 dm djup! Så det var iprincip möjligt att hålla Smirre ren.

*tråkiga klasser. (C1,B1,A1) Lite variation skulle vara bra ?

Överlag så tyckte jag om att tävla på Bollnäs. Ett ställe som jag heltklart åker till fler gången och tävlar!



priserna.
Ettan fick rosett, plakett, såndär träsak som är typ samma sak som pokal, e "riktig" pokal, ros, schabrak, och jag tror dom fick en grimma t.o.m ?

Kommentarer
Anonym

du rider ju inga högre klasser så varför variera?

2011-04-03 14:10:14
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!