ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Ingen hopptävling imorron , tyvärr ...

2011-04-09 19:42:41 / 0 kommentarer ..


Jag tänker inte åka och hopptävla imorron. Jag känner att det kommer att skita sej helt och hållet om jag försöker. Ja menar, jag kunde inte rida lätt idag, det gjorde så jäkla (ursäkta spårket) ont. Så no way att jag skulle kunna ha tramp i stigbyglarna imorron, kunna stå i hoppstis, lätt sits, hoppa över ett hinder. Det skulle inte gå och jag skulle inte kunna prestera mitt bästa. Då känns det inte som om det är värt att åka. Kommer fler hopptävlingar.
Lite synd är det allt för jag var verkligen taggad på att göra 2 lika bra rundor som på förra hopptävlingen. Tror verkligen att det skulle gått bra på den här, för som vi har tränat på hoppningen nu!

Vi kommer igen nästa hopptävling, vet dock inte när det blir. Om jag åker till Ovansjö den 15 maj och debuterar LB, vi får se helt enkelt  :)



ganska säker på att det hade kunnat gå lika bra den här hopptävlingen som våran förra :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!