ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Vad tycker ni ?

2011-04-17 22:09:13 / 1 kommentarer ..


När man kollar på lite högre tävlingar, nationellt, elit osv. Så ser man en massa olika saker. Knäppte ju kort och såg att det var många som hade lte anorlunda stövlar/schabrak/träns osv.

Här är ngr olika stövlar som dom hade. Står fast vid min åsikt om att pioneer är fula. Men vet inte riktigt, tkr att Falsterbo Tretorn är snygga nu när jag sett dom irl. På bild och när dom inte sitter på är dom fula. Men nu vet jag inte, lite snygga är dom nog ;)


Syns inte, men blingbling (♥) på stövlen. tkr det var snyggt (:



Falsterbo Tretorn.



Ingen aning om vad dom här heter, men snygga var dom iaf. Stack ut lagomt mycket lixom.



(kass bild&co). Pioneer, nej står fast vid min åsikt. Fula ;)



dålig bild, men dessa var annrolunda och snygga (:



vet inte, men bruna (och framförallt inte ljusbruna) stövlar passar inte till tävling. Då ska det vara svart. Blir inte bättre av att ha svarta stigbyglar och svarta sporremmar. inte snyggt :/ Men till träning tkr jag att dom här kan vara snygga :)



Inte bestämmt mej för vad jag ska tycka om dessa egentligen haha ...



Nej, om jag ska vara ärlig. Så tycker jag att vanliga hederliga svarta läderstövlar är absolut snyggast! Dessa tkr jag var snyggast på hela tävlingen. Gillar hög båge.

Vad tkr ni ? Är jag helt fel ute elr om vad som är snyggt och inte ? ;)

Kommentarer
Amanda

Jag har såna Tretorn och dom är jättesköna :)

2011-04-18 11:53:58
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!