ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

dagen än sålänge

2011-08-30 16:41:59 / 0 kommentarer ..


skola som vanligt imorse. Idrott sista timmen, lagomt segt. Annars flöt dagen på bra. Kom hem för 1 ½ h sen. Inte ens ätit något ... (A) Så jag ska göra det snart, städa rummet lite, leta efter mina nycklar som jag tappat bort och sen plugga lite matte + NO. Mathilda ska skritta och trava på honom idag. Han ska även klättra lite. Imrn är det ett lugnt dressyrpass som står på schemat. Jag ska ev träna för Nina på fredag eller lördag. Hoppas verkligen att jag får göra det! Inför DM ska vi vara helt förberedda!
Btw så i DM-klassen är det 3 SMekipage som är med, och fleeera av ponnysarna som är med går FEI. Men äsch, någon måste ju komma sist också ;)


btw nr 2, så är det inte långt kvar tills LA:4 ligger ute ...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!