ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dag 2 - Det bästa/sämsta med min häst

2011-01-21 07:23:51 / 0 kommentarer ..


Det bästa: Allt med Smirre är bra! Men de bästa kan väl kanske vara att han är så sammarbetsvillig. Han gör verkligen allt för mej och varje sak jag ber om fösöker han så mkt så han nästan slår knut på sej sj x) Tex som när jag bad honom gå genom 1 m hög snöhög så gjorde han det fast han fick hoppa varje steg han tog för att ta sej igenom. När vi började galoppera förbi tomtebloss, först tveka han ohc då la jag skänklarna lite lugnt och så galopperade han förbi som ingenting. Ja ni förstår, snällare häst får man leta efter!
Sen de bästa med honom oxå är att han är så gosig. Han älskar att stå och mysa! :')

Det sämsta:
Kan ju till att börja med säga att jag tkr att Smirre har endast bra saker! Kan inte hitta ett enda "stort" fel på honom.
Men de skulle väl kanske vara att hans päls kunde sluta växa så snabbt och mkt kanske x) Han har ju redan börjat blivit lurvig ..
Jo, att han är(var?) så rädd för vatten. Nu går det ju att duscha honom utan problem, men jag vet inte hur de är att rida igenom ett vatten hinder tex.

Så om han inte var så lurvig och inte rädd för vatten skulle han vara heeelt perfekt. Vilket är redan är ;)



Helt perfekt är han faktist! ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!