ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

:(

2011-01-16 17:24:47 / 0 kommentarer ..


Tog bort julgranen för några dagar sen. Blir så tomt utan den :( Gillar inte när man tar bort julen, borde vara jul längre! Och de blir ju så mörkt utan granen oxå.. Tur att de blir jul snart igen. Ett år går ju faktist ganska fort. Skönt oxå när man plockar bort julen är att de snart är vår! Och när de är vår betyder att jag fyller år ;)
Julgranen på julafton <3

 Och tomten o grisen vaktar all julklappar ;) <3

Och se så tomt de blir när man tar bort granen :(


(kortet tog precis efter att granen åkt ut genom dörrn)

Bara jag som blir värsta depp när julen är slut ? :(

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!