ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

bilder

2011-07-13 10:53:54 / 0 kommentarer ..


bilder på Räsern Smirre ;)

(Bilderna blev suddiga för det hade blivit lite mörkt och det duggade hela tiden)


haha, någon som ville öka farten tror jag x)



Smirre ÄLSKAR att galoppera fort! Liksom jag (a) Jag älskar fart, att galopptävla på ett fält är det bästa jag vet! Med Puff galopptävlade jag jämt. På varje uteritt ungefär avslutade vi med en galopptävling på ängen brevid stallet (där jag stog då).Puff var ju så jäääkla snabb! 124,4 cm var han och vann mot storhästar på 170. Och han vann alltid stort! Han om någon skulle lätt kunna blivit en galopphäst! Och han hade ju en vinnarskalle som hette duga också. först skulle han vara, jämt ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!