ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Sista inlägget ...

2011-07-27 07:16:31 / 2 kommentarer ..


Hej alla! Idag drar vi!! som alla säkert redan vet åker vi ner till Småland, Vetlanda och New Forest SM med min lilla snygging!
Vi åker nu 9, imorron på kvällen kommer vi fram till hotellet och där har jag internet så detta är det sista inlägget jag gör fram till Torsdag kväll. Invigningen börjar ju 19 och jag kommer till  hotellet efter. det stog att det var fri tillgång till gratis internet. Bäst för dom att det är det, annars är jag nog inte så glad där på torsdag, men då vet ni iaf vad som har hänt om det inte kommer några inlägg. Och sen kan ni vara lugna, det kommer vara GRYM uppdatering här nu idag och imorron!

Vi hörs sen, nu ska vi åka!


Kommentarer

så fin :)

2011-07-27 09:39:34
Theresé - Dressageroyals http://dressageroyals.blogg.se/

Sv; föjler nu :)

2011-07-27 12:00:11
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!