ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Two weeks left

2011-07-14 18:13:17 / 2 kommentarer ..


Vet ni vad jag kom på ? Det är lite mindre än 2 veckor kvar tills vi åker ner till Vetlanda och nfsm.
Vi åker ju på onsdagen på fm (den 27) och bilar ner till Gränna, Småland, med såklart många stopp och pauser för Smirre. Sen ska vi ju sova över där och låta Smirre gå i en hage. Sen på torsdagen bilar vi ner den sista biten till Vetlanda. tar väl ca 2 h från Gränna till vetlanda, iaf enligt googlemaps. kommer bli riktigt roligt, och alla som vi träffat som varit där säger att det är grymt roligt! Och det roliga är ju att Smirres bff ( ;) ) Joshua följer med! Oboy, då måste han ju prestera bra när han har sin bästis med, tycker man!


Kommentarer
Julia

Om du vill kommer jag gärna upp till Gränna o hälsar på er när ni är där :) och sen kommer jag självklart till Vetlanda o hejjar på dig o bänks:D

2011-07-14 19:11:54
Alma

kan du inte skriva om hur, varför osv Joshua följer med? :D Som sällskap, eller, ja du fattar... Ska du rida han under dagarna eller ska han vara med som sällskap? :D <3 Svara gärna i ett inlägg <3

2011-07-16 11:11:13
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!