ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Programmridning

2011-06-25 13:12:30 / 3 kommentarer ..


På måndag ska jag rida för både Hanchen och så Roger. Jag rider för Hanchen på morgonen (kvart i 9) och rider programträning för Roger Olsson (halv 6). Och ja vet att ni kommer tycka jag är dum i huvudet som rider två krävande pass samma dag. Men jag räknar timmarna emellan, inte en dag emellan. Det är samma sak som om jag rider ett hårt pass på kvällen och sedan ett hprt pass på morgonen dagen efter. Lika många timmar emellan så ser ingen anledning att inte göra så.
Iaf inte det jag tänkt skriva om.

Programridning var det för Roger ja. Jag tycker att det är superbra med programridning. Man tränar på att tävla, får rida till musik, vi kommer ha speaker och det blir som en riktigt tävling, nästan. Med Roger kommer det dessutom bli superbra. Man får 30 minuter med Roger. Första kollar han när vi rider runt, och sen får man rida igenom programmet och sen gör man om det som gick dåligt/mindre bra. Jättebra att testa på nya program också. Så man vet om man är klar för dom programmen eller inte. På måndag ska jag rida igenom LA:4. Kommer säkert få en massa saker att träna på fram till den 24 Juli då roger kommer igen. Och rider då igenom LA:4 igen. Super! Då är vi så bra som vi bara kan bli på det programmet inför NF-SM.

Brukar ni vara med på programmridningar ? Varför/Varför inte ?


Kommentarer

Hejsan! Allt bra? Du har verkligen en super fin blogg, jag blir nästan lite avis, haha.

Gå gärna in och besök våran blogg! :)

2011-06-25 13:54:46

Vill du vinna ett tecknat poträtt av din favorithäst/favoritdjur så var med i min bloggtävling!



http://clickat.blogg.se/2011/june/vill-du-vinna-ett-tecknat-potratt-av-din-favo.html



Kramar!

/Mima

2011-06-25 14:00:32
Fanny

Det gör väl inget om han skulle gå hårt två gånger. Det gör dem ju om man rider lägre klasser i fälttävlan. :) och är dem riktigt bra tränade och fräscha så är det bara bra för dem. ;) men det är inget man gör varje dag :)

2011-06-25 14:14:14
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!