ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Vad fotar jag med för kamera ?

2011-06-12 14:00:00 / 0 kommentarer ..


Har väl fått den frågan några gånger. Tänkte svara på den nu!

Jag har två stycken kameror som jag fotar med.
Den jag fotar minst med är min lilla digitalkamera. En Penthax, 10,1 px. Fick den typ vintern 2010 när jag sålde jultidningar. Tycker att den är jättebra och väldigt händig. Superliten men tar fina bilder! Dock så fotar jag inte så jättemycket med den men när jag inte orkar ta med systemen tar jag den istället!

Den som dom allra allra flesta bilder jag fotar och som kommer upp här är fotade av min brors systemkamera. fast det är bara jag som använder den och den är typ som min ... (a)
Det är en Olympus E-450. Objektiv 14-60 mm. 13 px. Jag tycker om den fast det finns säker många fler som är bättre än den. Den tar fina och skarpa bilder, både när och långt -ifrån-bilder. fast den tar snyggast närbilder.
Jag har tänkt att spara till ett extra långt objektiv till den jättelänge och varit übernära på att köpa ett, men det har inte blivit så.
Fast jag tycker om "min" Olympus vill jag ha en till. Olympusen tar jättefina naturbilder och närbilder på blommar och allt sådant. Dock tar den hästbilder lite mindre bra. Inte det att dom blir dåliga, men finns säkert andra som tar bättre. Den jag håller på och sparar ihop till nu är en Nikon D90. Kommer dock ta ett tag då den kostar 9500 ...







Dessa bilder är fotade av Olympusen

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!