ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

anmält till många tävlingar nu!

2011-03-15 21:13:17 / 0 kommentarer ..


Såhär ser helgerna för Smirre ut dom närmaste veckorna.

Nu i helgen så är det träning med utvecklingsteamet. lördag och söndag.

den 27 mars ska han få hopptävla i Tierp. LD A:0/A:0 , LC A:0/A:0 . hehe , de kmr ju gå ... bra ... x)

den 2 April ska vi tävla i Bollnäs dressyr. LA:1 .

den 10 April ska han hopptävla igen på Gfrk. LC A:0/A:0 och kanske att vi är med i laget. Om jag orkar och vill/får.

den 16 april så ska vi vara med på Högbos Reg/nat ponnydressyr. Vi ska nämligen debutera LAP:1 ! Han har ju börjat gå riktigt sammlat, öppnorna går ju helt okej, slutorna behöver vi träna lite mer på annars ganska bra. Ryggningar, bakdelsvändningar, förvänd galopp och enkla byten sitter ju oxå. Så varför inte testa ? Kan ju inte gå annat än dåligt ;)



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!