ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hiss/Diss med tävlingen igår

2011-03-14 16:29:03 / 0 kommentarer ..


Hiss :
*Varmt klubbhus/kafeteria
*Gott fika
*Snyggt dressyrstaket, asså det var bra uppställt så man kom lätt in och ut.

Diss :
*Snurriga funktionärer
*Dom räknade fel HELA tiden, jag i mamma fick gå o säga till att de där kan inte stämma, fick man till svar "oooj dååå"
*Tävlingen tog sjuuuuukt lång tid! Segaste tävlingen jag vart på. Tog typ 15-20 min efter sista ryttarn innan det vart prisutdelning typ.
*var hela tiden ett "oflyt"


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!