ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Min ponny är såhääääär duktig!

2011-03-05 20:45:33 / 3 kommentarer ..


Smirre var verkligen suuuuperduktig idag!

Red först fram och han gick superfint! Var eftergiven redan från början och hade bakbenen med sej jättebra och jobbade helt enklet jättebra! Red in och all "flöt på". Gjorde 2 missar, fick galoppinslag i travökningen och så i galoppökningen så hade jag förmkt ytterskänkel så han gick emot hand typ 3-4 glp språng.
Fick 71,37% och vi vann! Gud vad glad jag blev!

Sen jag startade ju nästan sist i B1 och först i A1. Så jag skrittade bort till stallarna och sdalade av osv. Sen när vi gjort allt de och han stog och åt sin betfor. Så var det typ 25 min kvar tills jag skulle starta igen. Så var bara på med grejorna och så skritta bort mot ridhuset igen. Blev rätt stressigt. Så när jag kom in i ridhuset så var det typ 15-10 min kvar innan jag skulle in. Men han var ju redan uppvärmd och varm fortfarande så jag testade lite skänkelvikningar och förvänd galopp osv. Sen in och så gick han helt superduper fint! Fick 66,32% och så gick jag in på en första plats (haha, jag startade ju först! ;-) ) så log jag och madde delad första plats typ hela klassen. Men jag hade ju ställt in Smirre i boxen och lagt min hjälm i bilden o allt annat. Trodde att jag skulle ha 0% chans att komma till plac. Så åkte vi ner till andra plats och så var det 2 superduktiga ekipage kvar och ja tänkte "essh, vi kmr inte till placering, ingen ide att hämta alla grejjer .." men det var ingen som fick högre % än mej o madde så förblev 2:a :D Gud vad glad jag blev!! Blev verkligen superglad!
men man måste ju ha hjälm på prisutdelning även om man är till fots. Såå haha, Mathilda sprang och hämtade en hjälm som fanns på läktarn som var Högbos. En såndär Jofa-hjälm! x) haha, men men jag tog den iaf men när jag skulle sätta på mej den så var den typ 7 nr förstor ? xD haha, åkte nedanför ögonen så jag såg ingenting! x(

Aah, så dagen blev sjukt lyckad! En vinst och en andra plac, och dessutom i LAn så var det jättemånga ekipage som är sjukt duktiga! ja menar, verkligen superduktiga! Så jag blev så himmla stolt över Smirre som slog dom :D

Bra start på tävlingssäsongen tkr jag ;D<3







<3

Kommentarer
julia

Gud va ni är duktiga!!! om nått år får eliten se upp för er ;)

2011-03-05 21:35:12
Mathilda

Det var en FETT snygg hjälm :D Du borde byta ut JWn mot den på DIRR xD Jag lovar att du får stilpoäng ;D

2011-03-05 21:50:31
Alma

Grattis!! :D

2011-03-05 23:07:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!