ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Tävlingsdags

2011-03-13 08:28:40 / 0 kommentarer ..


Skönt med sovmornar när det är tävling. Så hinner man bli riktigt utvilad ;) Åker ner till stallet alldeles strax och ska  knoppa och fixa till honom lite :) Just nu står han inne i boxen, vi skulle ju egentligen ha åkt ner för 1 h sen. Men eftersom att stället vi ska tävla på var så seg med att uppdatera stratlistorna (uppdaterade dom 8-9 på kvällen ?) så var vi ju tvunga att räkna om i vårat tidsporgram. Så aa, nu står han inne. 
Gillar inte när tävlingen är så seg med att uppdatera stratlistor, lägga upp startlitor/ryttarmedelande osv.



bild från förra tävlingen.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!