ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Underbara ponny!

2011-03-13 18:24:52 / 1 kommentarer ..


Tävlade idag. Han var riktigt superduperfin på framridningen, bra shwung och takt och påskjut med bakbenen o allt. Red lite öppnor och slutor, skänkelvikningar, förvänd galopp och allt funkade super! Sen inne på banan var han seeeeg :( Men han gick iaf i en riktigt bra och hög form. Dock orkade han inte riktigt ilängningarna. Han har ju inte så jättebra skritt på kort tygel, han blir superspänd då. Så på de fick vi en 5:a, annars hade vi mestadels 7:0r och 8:or. Vi fick iaf 69,??% och vann därmed den klassen :)

På prisutdelningen pratade dormarn med oss som kom till plac. Hon frågade hur det hade kännts och sa att jag red honom väldigt mjukt och fint med små fina hjälper. Att det var väldigt många som behövde träna på att rida mjukt, men jag var duktig på det eller nått (a) Han var en jättetrevlig häst som gick i en bra form och arbetade bra. Om han bara fick lite mer frammåtbjudning och om vi fick till hans skritt lite bättre skulle vi få riktigt höga %. Det var roligt att höra :)

Mathilda tog typ 500 kort så snart blir det en bildbomb ;)
pch mamma filmade även så film kommer nog snart ^^

smakprov.


Kommentarer

Bilderna!!! :D

2011-03-13 20:21:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!