ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

swarowski pannband

2011-05-02 21:19:14 / 1 kommentarer ..


Är det bara jag som inte tycker om Swarowski pannband ? Jag känner mej typ ensammast i världen med det ...
Vissa swarowski tycker jag är fina. Dom med läderkant runt tycker jag är assnygga. (har sj nästan ett sånt).
Men dom som det inte är ngn läderkant runt tycker jag inte är ett dugg fina. Glittrar föööör mycket lixom.
Visst, jag har ett guldigt i hoppningen, men det är inte äkta och därför glittrar det lite mer diskret.
Sen fattar jag inte heller folk som lägger ner 800 till 1000 kr på bara ett pannband ...? Bara onödigt om ni frågar mej. Man kan få nya ridbyxor/ ett nytt träns/ täcke osv för det priset. helt ärligt, jag skulle ALDRIG lägga 1000 :- för ett pannband. bara dumt och söseri med pengar, speciellt när man kan få ett pannband som ser nästa likadant ut bara lite snyggare för 800 :- mindre ... ;)

vad tkr ni om swarowski pannbanden ? Tkr ni dom är lika fula (elr inte fullt så snygga som dom skulle kunna vara...) som jag, eller tvärt emot ?



dom ser snygga ut såhär ...



... men inte på. eller, jag kan inte säga att dom är fula, mindre snygga kanske är rätt ord ... ;)



dock tycker jag att dessa är görsnygga! :D


Kommentarer
paulina

Jag tycker dom där med kant runt är jättefina! :)

2011-05-03 07:00:19
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!