ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

4. det här är jag bra på

2011-09-23 22:48:00 / 0 kommentarer ..


jag har en ganska bra grundsits. Sen rider jag väldigt mjukt, jag är verkligen inte en sån person som kortar upp tyglarna och tvingar min ponny att börja på nacken. I dressyren rider jag bra vägar och vet vad en dressyrdomare gillar att se. i hoppningen är jag bra på omhoppningar, ser lätt vart man ska ta ut vägen och lägga till ett galoppsprång för att kunna ta bort 3-4 sen nästa sväng. det är väl typ sånt jag är bra på! (:


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!