ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

blöt, kall och trött ...

2011-09-13 21:17:17 / 0 kommentarer ..


tränade på den lerigaste planen av dom alla, jag skojar inte! serriöst, värsta lerpölen. och eftersom att det var så halt ramlade ju minst alla en gång. Och så vart det massa flum att springa runt och kasta lera på varandra, ibland kan man tro att vi går i ettan ? ;) Så lagomt blöt och lerig kom jag hem för 10 minuter sen. Spelade i shorts också när det var 9+ och regn =jag fryser. satt jag ska ta en låååång dusch och läsa lite mer SO sen.
Imorron har vi sovmorgon, vi ska vara på skidstavallen(ett ställe som man orienterar, åker skidor och springer på typ). Så ska vi orientera hela dagen. också jätteroligt eftersom att det kommer blåsa och regna imorron. dessutom ska vi springa en svårare bana nu, jag och Jossan. kommer ju gå ... bra. Förra året gick vi vilse och vart borta i över 3 timmar haha!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!