ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

handskar osv

2011-09-09 22:33:00 / 1 kommentarer ..


en sak som jag verkligen inte klarar mej utan är ridhandskar. jag klarar verkligen inte av att rida utan det! Funkar inte då, jag tycker att jag blir stel i handen, och då släpper jag typ tygeln så den glappar och då blir jag ju automatiskt stel i handen. sen får jag så ont av att rida utan, iaf med hopptyglarna. Dressyrtyglarna kan jag rida utan att det gör ont, för dom är läder. Kan passa på och dissa gummityglar också. värre tyglar kan väl inte finnas ?!

Mina favorithandskar är ju (som alla andra också tycker) Rockel. Överlägsen kvalité och överlägset snyggast, och helt klart överlägset skönast! Men gillar också Isabelle Wert. Tycker dom är supersköna och har dom i dressyren.



Utan handskar = går skit. Det här passet gick skitdåligt!

Kommentarer

brukar inte heller rida utan handskar, det är obekvämt...



ställ gärna en fråga i min frågestund :)

http://medryttarensara.blogg.se/2011/september/fragestund.html

2011-09-09 23:43:21
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!