ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

dressyrträning

2011-09-14 20:37:35 / 0 kommentarer ..


Var superduktig idag, mockade åt både cactus och Smirre, gjorde höpåsar åt båda, tog in båda och borstade båda för Amandas buss var sen.
Dressyrträningen idag gick okej. Ibörjan var han så satans pigg, i galoppen drog han iväg och låg på, och skyggade för läktaren. sen var han lite sisådär ibörjan. lite spänd och ville inte släppa till riktigt. Men så red vi lite mellantrav, skänkelvikningar osv. och avslutade med serpentiner, efter serpentinerna vart han superfin. så dom sista 10 minutrarna är jag nöjd med. annars så , näää.

skrittade av dom länge sen, i det kalla vädret. blåste ju jättemycket och vart typ 10 + (eller okej, var 17+, men ändå. kändes mycket kallare!)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!