ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hejdå Joshua <3

2011-09-11 21:31:00 / 0 kommentarer ..


Idag åkte Joshua. Såld till en jätteduktig 15 åring som bor borta i Härnösand. Komer verkligen få det super! Vi släppte ut dom i samma hage en timme idag, Joshua och Smirre. För att dom skulle kunna säga hej då till varandra. Dom stog och kliade och kliade varandra och ville inte gå ifrån varann. Kändes verkligen i hjärtat när jag var tvungen att ta Smirre och gå ut ur hagen för vi skulle hinna till träningen. När Joshua följde med enda till grinden och stog och kollade efter Smirre och Smirre som gnägga efter Joshua. Det kändes verkligen <3

Joshua är en sån ponny som kommer gå långt, jag lovar! En hoppteknik och en vilja utan dess like. Han kommer gå hela vägen, hoppa RPC, Globen, SM, EM, landslag ...
Men det sved verkligen ohjälpligt i hjärtat när man kramade om Joshua och sa hejdå.
Men han var inte bara en  grym hopponny, han var Smirres allra bästa vän. Så länge som jag har haft Smirre har han aldrig haft en bästakompis, förrens han träffade Joshua. Och man blir ju så ledsen för att han inte vet att Joshua inte kommer komma tillbaka. att han inte bara åkt bort över natten och kommer tillbaka imorron lixom.
Hejdå Orchid´s Joshua <3




Sista bilderna vi någonsin kommer ta på dom två ihop.
Båda två födda -03, båda två bruna, båda två New Forestar, båda två med ett hjärta av guld, båda två som kommer gå hela vägen. Bästisar föralltid <3 Det svider, trodde inte det skulle göra det ...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!