ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Helg!

2011-09-16 22:14:01 / 0 kommentarer ..


Är såååå skönt med helg! dock imorron får jag inte heller sova ut (har inte haft sovmorgon på typ 4 veckor). Spelar match på strömvallen kl 10. därefter är jag i stallet, gissar på att jag kommer vara där hela dagen. Ska joina Amanda ;) fixa allt inför tävlingen, smörja och så. Hjälpa Amanda lite, schampoonera Cactus + att jag är knoppare haha! Torsåker har ju inte kommit ut med några startlistor än ( FET DISS på det!! ) , men gissar på att jag kommer starta väldigt sent, så jag cuschar och knoppar Smirre på morgonen. Jag hade tänkt rida ut på Smirre barbacka och bara rida lösgörande. gå ganska lugnt endå, utifall han har fått träningsverk.

På söndag är det somsagt första omgången av Div II. Går i Torsåker. I laget rider (kan ändras där på söndagen, men såhär blir det troligen)
Amanda - Cactus (C-ponny)
Lovisa - Day Dream (D-ponny)
Johanna - Wiskers (C-ponny)
Jag - Enets Smirnoff (D-ponny)

Vi har ett bra lag och tror att vi kommer absolut ha en chans att komma i toppen! Efter tävlingens slut blir det självklart Max med hela laget, föräldrar , lagledare och tränare! Tradition ju ;)



bild från i vintras :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!