ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hiss!

2011-09-20 21:31:00 / 0 kommentarer ..




Roeckl har ju överlägsen kvalité och är överlägset skönast av alla handskar. Och deras nya modell som dom har kommit ut med (är ganska ny iaf) får en solklar hiss från mej! utseendet är ju dösnyggt och dom är exakt (om inte mer) lika sköna som gamla modellen. köpte ett par när jag var i Hudik. riktigt snygga!
Fanns i svart, marinblått och viitt tror jag. köpte dock svart då jag har dom att hopptävla i då dessa är mer åt hopphållet enligt mej och det är fult att hopptävla i vita handskar.
Dom kostar väl som dom gamla antar jag, men det var något typ av "mässpris" när jag köpte dom så vi fick dom för 200 vilket , som ni vet, är ett bra pris för ett par roeckl.




Hiss eller Diss ?

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!