ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

juste, glömmde ju!

2011-09-06 22:00:42 / 0 kommentarer ..


I torsdags hämtade jag ju ut guldbootsen. Dom var väldigt små, med storlek medium var alldeles för stort , så det blev storlek small. Hellre försmå än förstora. Ganska snygga ändå. Lite dåligt att dom har så udda storlekar. Ja menar, small passar för b-ponnys med medium passar för mindre storhästar eller ganska grova d-ponnys. men vi som har d-ponnys med helt normala/lite mindre hovar då?

Och jag kan redan svara er nu, NEJ jag tänker INTE ha dom när jag hoppar hehe ;) Slutat upp med att ha boots när jag hoppar nu. Men till dressyren skulle det vara grymt snyggt, till prisutdelningar och lite sånt ju. Kanske till prisutdelningar på hoppningen också? Om man bara ska rida ärevarv lixom, beror ju förståss på om jag har min guldoutfit i hoppningen då. men icke när jag hoppar. det skippar jag.

vad tycker ni ? Hiss eller Diss på metallicfärgade boots ?
För mej är det en självklar Hiss!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!