ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

lite allmänt

2011-09-04 21:29:39 / 2 kommentarer ..


Vi gick ju omkull i torsdags. Därför var han väldigt stel idag. Högergaloppen brukar ju vara våran starka sida. Han brukar vara så himmla fin i den! Nu vill han inte sätta under sej med höger bakben och det sitter förmodligen i huvudet på honom. Därför kommer vi inte hoppa på torsdag. Kanske inte nästa torsdag heller. vi får se hur länge det här sitter i. han ska gå lugnt mån, tis och ons.
Sen den där vurpan har vi gått 3 långa steg bakåt. Vi var bättre än någonsin för bara 5 dagar sen. Han har varit så himla fin dom senaste 3 veckorna. Allt hade verkligen släppt för oss och vi gjorde framsteg för varje träning. Han hade fått till sina steg mycket bättre, gick mycket bättre samling och allt! galet fin har han varit dom här senaste veckorna. Jäkla boots som sabbade allt!!! Ska nu träna på så vi kommer ikapp där vi var, han ska inte gå några hårda klasser på ett tag. nu i helgen är det träning, nästa helg är det lag och då ska han bara ta det lugnt och rida en B1 och en A1. Och helgen efter det är det lag igen och då ska han gå en B1 bara. han ska få känna att det är lätt på tävling.
(även om jag hatar B1 för den är tråkigt och det tycker även Smirre, men aa)


en sån tävling som han gjorde förra helgen gör man väl inte så ofta antar jag. vi ska jobba oss tillbaka dit!
vinst la1 69%, vinst la4 65%.

Kommentarer
Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf http://mmandieh.blogg.se/

Fina bilder! :D

Hur är det med dig?

2011-09-05 10:06:38
Julia

Låter som en bra ide, fast väldigt synd! Men jag tror ni jobbar er tillbaka ganska fort för du vet ju vilken känsla du ska leta efter:)

Det är bara att rida mjukgörande hela tiden varje dag så ska du se att det löser sig, man vet ju själv att de kan ta ett tag efter en smäll sådär...

2011-09-05 10:29:50
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!