ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

måndag :(

2011-09-12 20:08:34 / 0 kommentarer ..


Seg skoldag, som varje måndag typ. Efter skolan hade jag tänkt cykla ner till stallet, men kom på att min cykel redan står där nere pga att jag åkte bil hem senast -.- Och jag orkade verkligen inte gå i 50 min - 1 h för att komma till stallet så jag väntade lite mer än en timme ist så fick jag skjuss av mormor, tack (:<3
Nere i stallet träffa jag amandååå, gullig som hon är hade hon mockat och gjort höpåsar <3 tack till dej också ^^ Sen red vi ut i skogen med båda hästisarna. Somvanligt blir våra uteritt mer eller mindre galna ;)jag sällde inga krav på honom alls , så han låg på och var åigg och glad! Sen stanna ja i stallet aslänge och gjorde typ ingenting. sopade hela stallet, gav dom betforn, smörjde och gjorde vatten. På lite mer än en timme hehe ...
Nu ska resten av kvällen spenderas i soffan framför Idol!



You´re perfect

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!