ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

närmaste tävlingen

2011-09-07 20:46:43 / 0 kommentarer ..


Nu i helgen ska vi träna med utvecklingsteamet. Var länge sen sist. Senaste gången var 1-3 Juli. Ska bli superkul! Hoppas på att han kommer vara sådär fin som han var idag. Har ju hänt en hel del sen sist vi tränade med utvecklingsteamet. Kommit en bra bit frammåt. På lördagen rider jag halv 9. sn på kvällen är det teori och middag. På söndagen rider jag halv 5.
Men nästa helg är det dags för tävling igen! Dock går han ganska lugnt då. 19 (nästa helg) är det lag så då rider jag lb:1 och la:1 i Torsåker. Och helgen efter det är det tävling i Högbo med laget, rider då lb:1.
Blir nog inga höga klasser i dressyren förrens i Ocktober då det är nå regional någonstanns. Får se hur långt vi kommit då, men ska kanske rida en LAP:1 då och se om jag kan slå mitt förra resultat. Nu är han ju mer bärig och orkar mer.




Tre bilder från förra träningen för Fredrik met utvt.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!