ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Tävling idag!

2011-09-04 09:30:17 / 0 kommentarer ..


Igår kom fasta starttider ut, trodde inte att det skulle bli några fasta. men det blev det! Tycker det är bra av dom som fixar med tävlingen att lägga ut fasta.

Uppdaterade inte så bra igår för att jag var på¨travet på fm. Sov en timme sen här hemma för jag var trött och sjuk, kände när jag kom hem att jag inte orkade längre. sååå det blev till att sommna i soffan hehe. Åkte sen ner till stallet där jag red Smirre. Mathilda hade mockat och gjort allt sånt. Tack :D Red i ridhuset. Ibörjan var han ganska stel, lite tassig i fram och sådär. Märktes att han hade fått sej en smäll. Men jobbade på och gjorde massa övergångar och skänkelvikningar som gick halvbra. började då gjorde lite sånt som jag fick göra för Nina. och sen, jäklar vilken ponny jag har alltså! Efter att jag hade jobbat galopp så vart traven helt underbar!! Jätteluftig och han la ner energi i varje steg. Så avslutade då när det kändes som bäst. Jättenöjd med slutet.
Stretchade och ryktade av honom. Sen åkte jag hem och bytte om och så åkte jag igen på middag. På kvällen var vi på Å-draget. kom hem vid 12.
sommnade på en gång. vaknade mitt i natten och trodde att det var morgon så jag gick upp haha. gick och la mej igen när jag såg att klockan var 4 ... ;)
Idag när jag vaknade kände (när det verkligen VAR morgon) jag mej faktist bättre. har visserligen ont i halsen och är förkyld, men inte feber längre! Tävling blir det nog iaf! (fast hade tävlat även om jag hade feber ...)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!