ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Tisdag

2011-09-20 16:26:21 / 0 kommentarer ..


Skola och idrott som sista lektion, seeegt. sen hem. Gjorde typ ingenting. ska äta snart och sen sticker jag på träning. Är hårdträning fram till fredag, för då är det DM-final! efter det blir det inge mer tror jag.
Vet ärligt talat inte vad jag ska göra med Smirre på fredag, eftersom att jag måste vara med på DM-finalen. men på lördagen är det tävling med Smirre. tror jag åker ner direkt och tar det chill där, rider lösgörande på honom och cyklar hem, äter och spelar dm-finalen. sen vid typ 9 åker jag till stallet igen och knoppar /mockar och fixar sånt. haha, sen kväll kommer det bli.
idag ska iaf Smirre få skritta och trava samt klättra lite. imorron är det dressyrträning!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!