ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

today

2011-09-08 22:07:43 / 0 kommentarer ..


Red två hästar idag.
Vädret var ju inte på min sida precis, ibörjan när jag cyklade till stallet regnade det, men slutade när jag cyklat ungefär hälften av vägen. Men då var jag ju redan blöt satt ja. mockade åt både Smirre och Joshua och hämtade sedan in sötisarna. Red först Smirre. När vi hade skrittat i kanske 5 minuter började det regna. Och höll i sej hela tiden, och i slutet av ridturen öppnade sej hela himlen och det vräkte ner. lagomt roligt. Smirre var lite spänd som han alltid blir när det regnar. Självklart skulle ju precis alla konstiga grejjer komma då när jag skrittade ut, bussar, lastbilar, skateboard osv. Och såklart mängder med folk som går med paraply. Smirre som är livrädd för paraplyn! och jag red barbacka ... Men när vi kom in i skogen slappnade han av lite.
Joshua red jag lite lugnt skritt och trav.
Sen kom mamma med torra kläder så jag bytte om och så var det möte i 2 h. käkade mat undertiden. Kinamat in my heart <3
så har min dag varit. nu väntas lite plugg.



min fining <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!