ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Vårbilder (mars)

2011-09-10 16:55:56 / 1 kommentarer ..


Hittade jättesöta bilder från i våras på lilla Smirren. Har inte visat dom, gulliga Smirre! Hehe, en liten lurvboll är vad han är på vintern ;) Sätter vinterpäls så man tror det är en islänning man äger! det är september nu och han har redan börjat sätta, Fredrik sa att vi måste klippa honom snart också. Vill dock inte klippa för ofta för att rubba pälsomsättningen. Vissa som klipper sina hästar flera gånger sätter den i obalans och så får hästen vinterpäls på somarn och vise versa.

Hehe, jag kan fortfarande inte bestämma mej när jag tycker han är sötast. På vintern när han är en liten lurvig boll, eller på sommaren när han ... inte har lika mycket päls!









Kommentarer

Söt ponny!

Fin blogg och fin header! :)

2011-09-10 20:02:40
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!