ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

tävling idag

2011-09-25 21:45:24 / 0 kommentarer ..


Åkte till Högbo och tävlade Div II Dressyr. Omg II.

LB:1 (Lag) - 70,5% Vinst!
Han var helt okej på framridningen, men ändå inte alls lika fin som igår.
Inne på banan innan jag fick startsingnal gjorde han två helt klockrena ökningar! Näst intill perfekt vart dom! Sen när jag väl red programmet och skulle ut och öka traven så gör jag världens största ryttarmiss, så han går upp i galopp och jag får typ panik och försöker få ner honom i trav igen och så blev det bara stressigt. Resten av programet gick okej, lite småmissar här och var, men han vart lite stressad när jag vart sur på han i travökningen, fast det var mitt fel.
Aja, man kan säga såhär - Smirre har en hög lägsta nivå (:

Och Laget, grymma som vi är, Kom trea med snittprocenten 67%, tvåan och ettan hade snittprocenten 68%. Inte alls långt ifrån, jättenågra poäng som skillde.











Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!