ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

flytt :/ :)

2010-08-11 23:30:22 / 3 kommentarer ..


Ja, Imorron flyttar vi Smirre till ett stall lite närmare Lervik. De kmr bli mkt bättre tränsings möjligtheter där, men kmr sakna mitt gammla stall :/ Aja, Ja kmr iaf få stå ihop me Amanda! :D:D:D De ska bli kul :D:D
Ida red ja iaf Smirre på banan, han var lite stel men de gick bra på slutet :) Internet har nå fel på våran data nu så kmr inte in på de där, (mammas jobbdata nu) så vet inte om de kmr kunna bli ngt mkt bloggande på ngr dagar här nu :( Får låna mammas data lite mer (aa)
Btw så såg ja att de skulle vara ngn programridning 20 sept på Grs, funderar på om ja skulle testa LA ? men vet inte än :)
men iaf , nu orkar ja inte skriva nå mer, natt ! :)

Kommentarer
alma

Ja, testa LA! :D:D

2010-08-11 23:31:18

fan va roligt irma ! :D

då kan vi rida tsm också, du, ja , amanda, elise, ellinor (om hon har häst) med mera :D

ja flyttar ju rosie till GRS 1 september ;)

2010-08-12 11:33:06

Ja ! :D Kul! :D:D

2010-08-12 13:14:19
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!