ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Helgens inköp.

2010-12-30 23:24:20 / 0 kommentarer ..


Hehe , jag är lite seg av mej 8)
Men jag tog mej ändå tid till att fota (och ladda över bilderna) allt de  som jag köpte (2 grejer xD ) när jag var på stan med Jossan + tröjan jag fick av henne i julklapp :D + julklapparna jag fick av världens bästa medryttare, Mathilda :D


tröjan från HM :D
(ser mkt bättre ut irl, såhär ser den ful ut x] )




Linnet ja köpte, oxå från HM.
Ja blev glad när jag såg att de bara kostade 50 :- ^^

Tröjan jag fick av Joss :D
Från Gina ^^


Vita boots som jag fick av Mathilda :D


tyglar som jag fick av Mathilda :D Nu kan jag ha tyglar på alla 3 tränsen. Innan så har jag fått flytta tyglarna från uteritt tränset till hopptränset , nu slipper jag de ^^


Och pannbandet jag fick av Mathilda :DDD
Guldigt, fatta hur snygg han kmr vara med de på hopptränset ? :D Ska bli mitt nya tävlingspannband ^^

Sen var mamma och jag förbi Hööks i lördags och där köpte jag ett till 3-delat med tungfrihets bett och en ny grimma. Dom sm hade haft stalltjänsten hade tydligen slarvat bort hans dåvarande grimma genom att hänga den på stolpen precis brevid hagen, vilket vi aldrig brukar göra för då tar hästarna tag i grimman och drar med sej den in i hagen och börjar leka med den. Ibland undrar man hur folk tänker ? :/
Han blev hursomhelst übersnygg i sin lila grimma! Färgen passar honom då han är lite tjejjig av sej ;;)

Blev dock ingen bild på dom grejerna

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!